SRC 2019 (MP Racing)
slide01 slide02 slide03 slide04
Menu
Shoutbox
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

16-02-2019 14:32
Ahoj jeste ne. Ale pracuje se na tom. Dam vedet jak to bude ready.

14-02-2019 18:52
Ahoj mam otazku jsou nejake plate na RBR?

06-02-2019 14:22
Ještě měsíc a půl a je tu start new sezony SRC 2019...

07-12-2018 17:55
mail odeslán

06-12-2018 14:09
Ano hod nam to do mailu.

Video
Olga Lounová - Brány svaté

Daniel Landa - Král a klaun
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
rFactor server

STAV rFactor serveru


Série: DTM
Okruh: Hockenheimring
IP: 25.54.253.212
Ke hraní­ je potřeba hamachi <
Diskuze fóra
Nejnovější diskuze
» REGISTRACE ZDE
» REGISTRACE ZDE
Nejdiskutovanější
Žádná diskuze
Kdo je on-line
» Hosté on-line: 2

» Členové on-line: 0

» Registrovaní členové: 30
» Nejnovější člen: ROGOVSKOY Sergey
REÁLNÉ INFO: Souhrn změn v předpisech pro MS 2017

Je nutné zdůraznit, že u vÄ›tšiny z nich se i nadále jedná jen o návrhy, které nejdÅ™íve musí schválit svÄ›tová rada mezinárodní automobilové federace FIA na svém zasedání na konci listopadu, které se uskuteční ve Vídni.

JednoznačnÄ› nejzásadnÄ›jší zmÄ›nou pro pÅ™íští rok, o kterém však bylo logicky rozhodnuto již dÅ™íve, je nasazení nových speciálů kategorie WRC. Se zavedením nových 'monster' vyvstala otázka, co se staršími modely WRC. Proto byl vytvoÅ™en seriál pro soukromníky, který ponese název FIA WRC Trophy a bude mít stejná pravidla, jako ostatní podpůrné šampionáty - každý ze závodníků si vybere ze všech soutěží sedm podniků, kde mohou bodovat, pÅ™ičemž se bude započítávat šest nejlepších výsledků.

Ostatní podpůrné šampionáty zůstávají zachovány, pÅ™esto je však čekají novinky. V seriálu WRC2 se uvažuje o zavedení povinných tÅ™í podniků, kde by se všichni zájemci museli potkat. V tomto ohledu se pÅ™edběžnÄ› hovoÅ™í o Portugalsku, NÄ›mecku a Velké Británii. Zachován zůstane i šampionát WRC3 a JWRC. Tam nejspíše odzvonilo vozům Citroën DS3 R3T, FIA se v tomto ohledu rozhodla vrátit k levnÄ›jším R2. Byl vyhlášen tendr na provozovatelé seriálu, detaily však zůstávají zahaleny rouškou tajemství. Dle neoficiálních informací se pÅ™ihlásil M-Sport s Fiestou R2T a Peugeot s modelem 208 R2, pÅ™ičemž FIA nejspíše dle pÅ™edpisů pro tendr preferuje vozy s turbomotorem. Uvidíme, jak toto rozhodnutí dopadne.

V pÅ™edběžném návrhu kalendáÅ™e mistrovství svÄ›ta bylo nakonec zaÅ™azeno 14 podniků včetnÄ› Turecka a Polska. Podle posledních informací to však vypadá, že Turecko i pod nátlakem negativních reakcí odloží svůj návrat do mistrovství svÄ›ta na sezónu 2018. Naopak je téměř jisté, že bude schváleno rozšíÅ™ení bodování powerstage na pÄ›t míst s rozdÄ›lením bodů 5-4-3-2-1. StejnÄ› tak nejspíše dopadne i zmÄ›na startovního poÅ™adí, které jsme se již detailnÄ›ji vÄ›novali v jednom z článků.

Poslední zásadní zmÄ›nou, která vypadá na první pohled trochu kontroverznÄ›, je udÄ›lení tzv. 'žluté karty'. MÄ›lo by jít o varování ze strany FIA smÄ›rem k poÅ™adateli, kde by mÄ›l být jasnÄ› identifikován závažný problém podniku. Pokud poÅ™adatel na tato varování nebude slyšet, hrozí podniku potenciální vyjádÅ™ení z kalendáÅ™e. Celá tato 'působí' ponÄ›kud smÄ›šnÄ›, zvláštÄ› když si pÅ™ipomeneme, že Polsko či Bulharsko se v prvních letech dostaly do MS poté, co byly rok pÅ™edtím v rámci ME ohodnoceny jako nejhorší podniky a tÅ™eba v Polsku se na problémy s chováním diváků upozorňuje ze strany FIA každoročnÄ›. Ve finále je to ale vždy hlavnÄ› o penÄ›zích a politice...

zdroj: AutoSport.CZ

Zatím nikdo nekomentoval. Buďte první kdo vloží svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.