- Tisk
- 27 Mar 2018
- žádné kategorii
Absolutním vítězem se stal (letos již podruhé) Ruský bohatýr Anton Kochetkov na svém francouzském oři: Citroen C3 WRC 2017. Jak spokojený byl vitěz Mexické rally po dojetí do cíle:
A. Kochetkov: Hello. A few words about the rally of Mexico: The stage was intense, the race was complex and dynamic. It was necessary for each SS to try to maximize the net and quickly go. I tried not to be wrong, so as not to waste time. Before the 6th SS there was a very tough battle with the Chinese colleague and teammate Yu Tan - the difference was just a few seconds. Then the asphalt SS, which was problematic with the result (penalty) But everything was solved correctly. Penalty was canceled by the organizer, thank you. Well, in the end, I was able to finish first, for the second time in a row. This is very encouraging. Thank you for the stage. See you.
cz: Ahoj. Několik slov o Mexickém rally: Tratě byly intenzivní, závod byl složitý a dynamický. Bylo nutné, aby se na každý SS pokusil maximalizovat sílu a rychle jet. Snažil jsem se nechybovat, abych neztrácel čas. Před šestou SS došlo k velmi těžké bitvě s čínským kolegou a spoluhráčem Yu Tanem - rozdíl byl jen pár sekund. Pak asfaltová SS, která byla problémem s výsledkem (trest). Ale všechno bylo vyřešeno správně. Penalizace byla zrušena pořadatelem, děkuji. No, nakonec jsem dokázal skončit jako první, druhýkrát za sebou. To je velmi povzbudivé. Děkuji za rally. Uvidíme se příště.
Na druhém místě ve třídě RC1 a logicky i v celkovém pořadí Mexické rally dojel jeden z mála zástupců asie v SJRC 2018 Číňan Yu Tan taktéž na Citroenu C3 WRC. Zdá se že francouzká značka při stavbě svého nového speciálu wrc odvedla skutečně dobrou práci a konkurnce má co dělat aby s jezdci na citronech udržela krok.
Y. Tan: This is a very exciting game. In the first 6 stages, I was very competitive with my teammate Anto. We only had a difference of 1.8s, but ss7anto was fined 40s for no reason. After knowing this result, I slowed down and thought I could win the championship. However, the tournament eventually adopted anto's complaint, but it didn't matter. The most important thing was that Yalta won first place and second place. This is the most important thing. Thank you for the race, thank you drivers. See you in France!
cz: Je to velmi vzrušující hra. V prvních 6 erzetách jsem byl velmi konkurenceschopný se svým spoluhráčem Antonem. Měli jsme rozdíl jen 1,8s, ale ss7 a anton byl penalizován 40s bez důvodu. Po shlédnutí tohoto výsledku jsem zpomalil a myslel jsem si, že můžu vyhrát závod. Vedení však nakonec přijalo stížnost antona, ale na tom nezáleželo. Nejdůležitější je, že Yalta získala první místo a druhé místo. To je nejdůležitější věc. Děkujeme vám za závod, děkujeme jezdcům. Uvidíme se ve Francii!
Třetí místo celkově i v RC1 obsadil nejlepší z českých jezdců v mexiku Oťas Plojhar na voze Toyota Yaris WRC.
O. Plojhar: Tak co se týče bodů tak panuje spokojenost velká, ale daleko menší spokojenost panovala s vozem a časy, máme v PC nějaký problém a model Yarisu který je graficky náročnější způsoboval kolikrát né úplně plynulý obraz hry. Auto se navíc neřídilo vůbec snadno a bylo hrozně nervózní v táhlých začátkách. Spoustu zkoušek nám navíc nesedělo co se týče charakteru a to zejména předposlední vložka, Budeme si muset od dalších závodů ještě více hlídat to jak jede Anton a nesnažt se zbytečně závodit s jinými. Už teď mohu prozradit že v příštím závodě se představíme v Hyundai i20 WRC specifikace 2016. se kterým jsme začili loni v NRC největší úspěchy kariéry. Tím chce poděkovat pořadateli za změnu vozu, která bude už definitivní. Auto i jeho nastavení velmi dobře známe a tak budeme hlavně na asfaltu chtít Antonovi a Yu Tanovi hodně zatopit.
To je asi tak vše z celkového pořadí a třídy RC1 v mexiku, teď se pojďme podívat stručně na ostatní třídy.
Nejrychlejším jezdcem kategorie RC2 kde startuji vozy specifikace R5, s2000, N4 a R4, byl v mexiku Václav Poustka se svoji Fiestou s2000. Druhý dojel jezdec pořadatelského týmu MP Racing Pavel Řezníček s Citroenem DS3 R5. Pavel tak zaznamenal zatím svůj nejlepší výsledek v SJRC 2018. K Pavlovi ještě v krátkosti: proslýchá se že od příštího závodu chce nasadit jiný vůz a to konkrétně Ford Fiesta R5, ovšem tato informace zatím nebyla oficiálně potvrzena. Bronzový ve skupoině RC2 skončil Teodor Stránský opět na Citroenu DS3 R5. Zdá se tedy ,že kdo pro mexiko sáhl po Citroenu rozhodně neprohloupil.
Třída RC 3 obsazená pouze třemi vozy dopadla takto: 1) Milan Řezníček - Fiesta s1600, což znamená další dobrý výsledek pro MP racing. Druhý v RC3 dojel Vlasta Valek s Hondou Civic. Třetí místo v této ketegorii obsadil Rosťa Novosad s Fordem Fiesta s1600.
Další třídou startujicí v mexiku byla kategorie RC4. Skupina obsazena puze jezdci MP racingu dopadla v Mexiku následovně: 1) Radek Řezníček-Ford Fiesta R2, 2) Lota Filipi-také Fiesta R2 a 3)Mikko Latvala-Opel Adam R2.
A na závěr: mezi historiky byl nejrychlejším Jenda Novák na voze Mitsubishi Lancer Evo II.
To je vážení přátelé vše z našeho přehledu Mexické Rally, těšíme se na vás při dalším podniku SJRC 2018, kterým je Francouzská rally. Motorsportu zdar a RBR zvláště.
Kompletní výsledky naleznete ZDE
Kompletní pořadí naleznete ZDE
Nezapomeňte Nás sledovat i na FACEBOOKU kde se dozvíte vždy čerstvé info z turnaje!!!!
Pro SJRC napsal Mira Kavka!
- 593x Přečteno
- 1 Komentářů